The perks of being a wallflower

 
Kära vänner, jag ska nu presentera världens bästa bok/film för er. Boken är min, men när du läser den är den din. Det är den som läser den som Charlie skriver till. Det är därför den blir din/min/vår. 
 
Den är så vacker och helt underbar. Jag fick rysningar flera gånger och man blir så otroligt lycklig och hjärtkrossade om vart annat. Faktiskt så kan jag inte riktigt beskriva den för dig, du måste bara helt enkelt läsa den. Boken handlar om Charlie som berättar om sitt liv, han är en wallflower. En person som finns men som ingen hör. Men sen träffar han Sam och Patrick och allt blir upponer. Fast på ett bra sätt. Läs, läs, läs. Den är helt enkelt bäst. 
 
Förövrigt så heter den the perks of being a wallflower. Kärlek. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0