Les Miserables

Har kommit hem från bion nu, käkat lite och pluggat. Bion vart väll inte precis toppen. De sjöng HELA tiden, vilket var himla jobbigt. Men annars var den faktiskt ganska fin, har en låt som de sjöng i mitt huvud. Kommer säkert sjunga på den i en hel vecka nu.

Väldigt många filmer som jag vill gå på som har premiär här nu i början av året. Fint tycker jag, lyser upp lite i vintermörkret. Detta kommer att bli en bra slutetpåvintern-period, brukar alltid vara så deppig nu när det är så mörkt. Men i år så ska jag vända på det, alla månaderna ska vara roliga. Allting blir så mycket bättre då. Tänk positivt!


Kommentarer
Postat av: Karin

Hej Hannis, Jag såg oxå Les Miserables i fredags och tyckte den var jättebra !!! De sjön ju som sagt HELA tiden, men ändå....så sorglig och vacker musik <3 Hoppas ni får det superskoj i Idre !!! Puss o Kram moster Karin

2013-01-28 @ 14:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0