21/1-13

Jag orkar inte ny vecka nu, vill ha mer helg. Skulle varit himla skönt med en till sovmorgon. Hade tänkt att jag skulle träna idag igen, men jag insåg att det var herrans massa plugg den här veckan. Får bli imorgon istället. Ganska långtråkig dag idag, hade huvudvärk och känt mig lite konstig. Orkar inte dra på mig någon sjuka nu.
 
Men nu till något extremt roligt. JAG FICK KUSINER INATT! Två små söta tvillingar som jag bara skulle vilja pussa sönder. Tyvärr bor de + familj i Malmö, så jag får vänta tills i helgen. Åhh, bebismys. När jag deppade för mycket idag så tänkte jag på det och blev euforisk. 
 
Om cirkus en vecka sticker jag till Idre med fin finafinarefinast gosiga vänner och vi kommer ha så grymt kul. Åhh, detta kommer bli bra! Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0